Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

Նիկոլի մնալն է մտածելու թեմա, ոչ թե Նոր տարի անել-չանելը

Նիկոլի մնալն է մտածելու թեմա, ոչ թե Նոր տարի անել-չանելը
28.09.2023 | 21:17

Մի քանի տեղ արդեն կարդացի մուննաթով տված հարց, թե բա` տեսնես լինելու՞ է մարդ, ով Նոր տարի կանի։

Ըհը, հիմա դնենք դա մտածե՞նք, հա՞։ Լինելու՞ է, թե չէ՞։ Իհա՛րկե լինելու է։

Կամ լավ, ասենք, ես եմ, դրել ու տանը նստած, գլուխս պատեպատ եմ տալիս կամ Նոր տարի եմ անում։

Դրանով բա՞ն է փոխվում։

Էն ասեք, որ երկրի ղեկավարը մնալու է Նիկոլը, ու եթե երկիրը մնաց, ինքը մնալու է մինչև վերջ։

Այ դա՛ է մտածելու թեման, ոչ թե անհատի Նոր տարի անել-չանելը։

Ես որ մի 15 տարի է՝ չեմ անում, ինչո՞վ եմ օգուտ տվել։

Միհրան Միրզոյան

Դիտվել է՝ 3804

Մեկնաբանություններ